Emi
Óriási meglepetés fogadott tegnap este. Díjat kaptam! Az első blogos díjam. Ez bizony nagy megtiszteltetés számomra. Amikor elkezdtem a gasztroblogot álmomban sem gondoltam volna, hogy ilyen sokan lesznek kiváncsiak arra, amit főzök. Persze nagyon tud motiválni a bíztatás és az, hogy olyanok néznek be hozzám, akik évek óta blogolnak és sokkal magasabb szinten főznek, mint amire én képes vagyok.

Hajnalkától és Jucitól kaptam a megtiszteltetést:



Szeretném nagyon-nagyon megköszönni mindkettőjüknek! Rendkivüli dicséretnek tartom tőlük mindezt, hiszen mindketten csodás "remekműveket" alkotnak és a blogjuk is csodálatos.

Köszönöm nektek!

Szeretném továbbadni a díjat:
Autumnnak, mert nagyon elnyerte a tetszésemet a blogja, ahogy a gasztrót az állatszeretetével kombinálja és a "Vállaljuk fel a rondát" kezdeményezését is remeknek tartom.

Zsuzsigának, mert ötletes, úgy a blogja, mint ő maga, remek recepteket mutat és egyszerűekete, amelyek nekem nagyon az ínyemre vannak:)

Végül szeretném valaki olyannal megosztani ezt a díjat, aki nem illik bele ezen díj szabályaiba. Ottis az akinek a gasztroblogjára először rátaláltam, olyan mániákusan olvastam, hogy nap nem telt el nélküle. Ő adta nekem a legnagyobb ihletet úgy a főzésben, mint a gasztroblog elkezdésében. Mondhatnám, hálával tartozom neki, azért, hogy megszerettem a főzést és nem is akárhogy. Ezért szeretném neki is átadni a díjat, nagyon nagy szeretettel.

Okozzon ez a díj nektek is akkora örömöt, amekkorát nekem!

Végül a szabályok:

- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet, és másold be az útmutatót.
- Linkeld be annak a személynek a blogját akitől kaptad a díjat, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
- Ezután gondolkodjál el azon, hogy ki az a 3-5 blog szerzője, akinek a díjat szívesen adnád, linkeld be őket a bejegyzésedben és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
- Tehetséges kezdő blogokat részesíts előnyben, ne olyanokat jelöljél akinek több 100 követője van.
Labels: edit post
3 Responses
  1. autumn Says:

    Emi! Nagyon-nagyon köszönöm a díjat! Megtisztelő amiket írtál és a támogatásod a kezdeményezésemben! Szívből örülök, hogy megismertelek!
    Üdv,
    Kutya és Konyha


  2. zsuzsiga Says:

    Nagyon koszonom a dijat:)! Meglepodtem, de jol esett. Tovabbitom, ahogy kell. Jo blogolast, meg jovok erre:).


  3. Ottis Says:

    Kedves Emi, először is gratulálok a díjhoz!Másodszor pedig köszönöm a kedves szavakat,ennél többet nem is kívánhatok, amit írtál, hogy ihletet adtam a főzéshez :-)Nagyon,nagyon örülök neki!És köszönöm a díjat is természetesen!